Saturday, December 4, 2010

..CintaHatiKu..

Posted by sheky at 10:29 PM

ehem ehem..inilah die cinta hati saya..;)
05-12-2010 -
Today is your day,
May you have all the joy your heart can hold
All the smiles a day can bring
All the blessings a life can unfold
And because I appreciate u to much
Wishing u a Happy Birthday and Luv u till end.. luv


aku dan dirimu


pinggangku tidak ramping
tp..pinggangmu sungguh ramping..

aku putih gebu (hahha perasan)
tapi dirimu sweet2 black

aku memang tidak cermat
tp dirimu...sgt teliti ermm

aku suka masak
tp dirimu..susahnya nk rasa masakan kamu..

aku suka makan
tp dirimu mcm tak ada nafsu je...

aku malas mengemas
tp dirimu sgt rajin..

aku sedikit sensetip
tp dirimu blh buat2 x de perasaan je..

aku berjiwa seni
tp dirimu suka enjin
..

tapi apa yang kami tahu..

aku isteri mu
dah dirimu suamiku..

aku sayang kamu
dan dirimu sayang aku..

kita akan saling melengkapi


You must not forget
That I love YOU - always-
mode jiwang hihi

p/s; sedang merancang untuk celebrate..times running out...idea idea! to be continue....

0 comments:

 

ShekySituSanaSini Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei