Thursday, December 23, 2010

majulah sukan untuk negara!

Posted by sheky at 5:56 AM





GLORY! GLORY!



Tengok! betapa bersemangat nya dia!

pas blk kelas tadi terus siap2 pegi beratur beli tiket kt stadium bukit jalil..
bila rumah dekat dengan bukit jalil ni dah tentu la kena jadi tukang beli tiket klu x sia2 je kn duk kt ngan kemudahan kan..ape lg..12 keping tiket die borong! huhu..tp x termasuk aku nye..sbb aku x mungkin la nk pergi kn..x mo la sian baby tersesak sesak kt org ramai..lg pun skang kuat ke toilet tuk buang air..jd susah la nnt..(yang sebenar nk bg can kt hubby berjoget2 lagi kt situ..mcm masa Malaysia VS Vietnam tu....ermm ) -nada perli -

ni pic aritu..tgk la betapa cerianya die disamping member bujangnya.. ;p


siap songlap bini die punya water color lg conteng2 muka haha..nasib malaysia menang!
:
:
:
apapun selamat memberi sokongan tuk pasukan Malaysia ye syg..jgn sampai baling botol ngan bakar kerusi plakcklu team kita kalah nnt ye...budi bahasa budaya kita! tiba tiba


dan


dalam hati ada taman...ni lah hobi terbarunya..x makan x minum pun x pe..rela duk main sepanjang hari..lalala..ish ish bini kt sebelah pun blh buat2 x nmpak... ;p

0 comments:

 

ShekySituSanaSini Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei